Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2009-07-09.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-04-30.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Teresa Marczak,
- adres e-mail - sp11@sp11.piotrkow.pl,
- numer telefonu - 44 732 36 68 ,
- adres do korespondencji - Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Szmidta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy K. Szmidta 3. Jest ono ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Aby dostać się do budynku należy wejść na jeden stopień, otworzyć ręcznie drzwi wejściowe, następnie pokonać pięć stopni zadzwonić – dzwonek po prawej stronie na wysokości ok. 1,5 m.
Budynek składa się z 3 kondygnacji i piwnicy. Na każdym poziomie znajduje się korytarz. Aby dostać się na korytarz na piętra trzeba pokonać schody, brak wind.
W budynku nie ma windy, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych itp.
Budynek nie posiada parkingu.
Dyrektor jednostki wyraża zgodę na wstęp z psem asystującym w szczególnych przypadkach.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych